torsdag 13 juni 2019

Tack för detta läsår!

Vilken överraskning jag fick av eleverna igår... kom in i klassrummet och blev överöst av konfetti och glada rop. Eleverna hade dukat upp med tårtor, blommor och hela tavlan var full med en massa värmande ord och fina bilder! Fick även fina kort av alla elever med en hälsning på. Blev så glad och rörd av deras engagemang och kärlek!





Jag skulle vilja passa på att tacka för ett gott samarbete under läsåret. Jag känner mig lyckligt lottad som fått dela detta år med er, barn och vårdnadshavare! Det har varit många goa skratt, utmaningar och framförallt roligt och spännande att få vara med på elevernas resa och utveckling i årskurs 4.

Jag hoppas att det blir en varm och skön sommar med sol, bad och en massa glass! Läs gärna böcker och se till att vara ute i naturen!
Eleverna fick en bok i sommarpresent "Värsta bästa nätet", en bok som alla barn som använder nätet bör läsa och jag rekommenderar även vuxna med barn som använder nätet att läsa den!

Jag önskar er alla ett stort lycka till i framtiden, kom ihåg att kunskap är coolt (och skolan är viktig)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar